Re: dziekuje.... tylko komu? :) przestroga i porada dla coraz mniejszej rzeszy zwolennikow "zasilaczy"

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 21:46:42 MET

Widzisz w przeciwienstwie do ciebie skonczylem polibude, wydzial
elektryczny, kierunek elektronika jakis czas temu, zasilacze impulsowe nie
sa dla mnie magicznym pudelkiem nad ktorym sie czlowiek modli. Pewnie ze sa
firmy ktory uzywaja jakosciowo lepszych komponentow ale wiesz - nie
zdziwilbym sie gdyby te zasilacze za 500zl i te za 70 powstaly w tej samej
firmie, u tego samego chinczyka, na tej samej lini montazowej.
Zas co do norm jakosciowych, uwierz mi ale to dziala a unia nie ma nic do
tego.