Re: drukarka

Autor: danonwoj <danonwojMAPS_at_konto.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 19:31:15 MET

a jaki model? Pewno dosyć nowy i pewno kartridż 18C0032(33) ?
Ale przecież drukuje Ci prawidłowo wszystko, czy też nie? Nie spotkałem się, by do Lexmarków istniał program resetujący. Trzeba się chyba bawić w kupno 2 innych tuszy pustych (nawet nie w pełni sprawnych) i podawanie drukarce po kolei ich - drukarka zapamiętuje 2,3 ostatnie symbole kartirdży. Może tak uda Ci się ją zmylić. Pewny tego nie jestem.

pozdrawiam,
danonwoj