Re: Monitor IIYAMA VisionMAster Pro 450 - problemy

Autor: Grzesiek W. <wisz_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 19:18:10 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:dka67b.3h0.1@Hobby.od.19.lat...
> "jack" <shineme-wytnij@gazeta.pl> w
> news:468o9di8v19d$.4gfbohiizrcm.dlg@40tude.net napisał(a):

> Nie, ten monitor w tej rozdziałce, działa bez problemu do 92Hz.
> Przypuszczam, że autor postu nie zainstalował driverów do monitora nawet

W istocie co do danych katalogowych monitora to pomyliłem się. Przy tym
przyznaję, że zapomniałem zainstalować driverów do karty graficznej Asusa
(ati x550). Ale po Waszych postach bezzwłocznie zainstalowałem wszytko co
się dało z CD dołączonego do karty grafiki i wynik....bez zmian. Nadal
ustawiam w Windowsach XP Prof. nastawę dotyczącą monitora na 100Hz
odświeżania, system się przeładowuje i kiedy podglądam wynik nastaw w menu
monitora to ten pozostaje bez zmian na poziomie 75Hz. Niestety oryginalnych
driverów do IIYAMy nie posiadam ale w systemie monitor jest rozpoznanwany
prawidłowo jako Iiyama A901HT VisionMaster Pro 450. Zainstalowałem też
PowerStripa celem sprawdzenia parametrów i tu też pokazywane jest 75Hz jako
nadana częstotliwość odświeżania. Proby zmany parametrów za pomocą
PowerStripa - bez powodzenia. Wszystko wraca do danych początkowych, tak
jakby program uznawał że niemożliwe jest ustawienie żądanego odświeżania
większego niż 75Hz.
O co tu chodzi? Może ktoś z Was mógłby mi przesłać drivery do Iiyamy bo
serwis firmowy milczy w tej sprawie jak zaklęty.

Dziękuję i pozdrawiam,

wisz