Re: DPS

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 15:51:25 MET

Dnia Wed, 2 Nov 2005 22:32:26 +0100, Piter napisał(a):

> Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości

> A tak jeszcze sie zastanawiam.
> Kiedys uparcie twierdziles ze w miare szybki procek nudzi sie w grach.

No tak - prawda (z bardzo niewielkimi wyjątkami typu Half Life2)

> Potrzebna szyba karta.

Dokładnie tak jest - szybka karta to podstawa.

> Wiec pomijajac Twoj sport jaki jeszcze jest sens OC CPU? :P

Kompresja video chociażby - tutaj dodatkowe MHz bardzo się przydają, bo to
tylko czysty zysk, że zamiast 8 godzin film można skompresować w 5 godzin.
Akurat często pracuję z kamerą a później to rzeba obabiać i skompresować,
więc szybki procesor daje sporego kopa (tylko mały dysk mnie niestety
ogranicza :()

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2 GB RAM Geil BHDC] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @600/720 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]