Re: ciemny monitor

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 13:00:33 MET

Użytkownik "peterphk" <peterphk.no-fq.spam@wp.pl> napisał w wiadomości
news:djvkon$460$1@news.dialog.net.pl...

> cudow ... bedzie jasniej ale obraz bedzie mniej ostry (jezeli sie na
> to zdecydujesz to najlepiej jak bedzie to robila osoba ktora ma jako
> takie pojecie o elektronice i wie co to jest 25kV !!! - jak ktos
> dotknie nie tego co trzeba to go niezle rabnie prad!!! )

Eee, 25kV mają TV 21' kolorowe, 15" monitor ma "tylko" jakieś 18kV ;-),
i potrafi przyśpieszyć pracę serca. Kiedyś w wieku 13-14 lat "bawiłem"
się TV czarnobiałym, w którym było 19kV, bawiłem się śrubokrętem i
dotknąłem "pałeczki węglowej" takiej długiej, iskra całkiem pokaźna
była, właściwie to nie dotknąłem, tylko zbliżyłem śrubokręt do niej. I
tak mnie odrzyciło, że śrubokręt wbił się w segment z tyłu, a serducho
się rozradowało ;-)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!