Re: Przyspieszyc TUSL-2c z 1Ghz Celeron

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 12:04:40 MET

> Czy jest sens zmienic procek na PIII nie wiem jaki, by przyspieszyć w
> giekach i obróbce dzwieku.Do tej płyty można max PIII 1.2 ale czy

Jesli to jest TUSL a nie CUSL to mozesz tam zapodac slawetnego
Pentium S nawet (Tualatin 1,4 ghz i 512 kb cache).

> taki jest i jest sens?

Hm... Przyspieszenie bedzie calkiem spore, ale sam zobacz
(chocby na Allegro) po ile te procesory stoja...

Mysle, ze sensowniejsza bedzie zmiana s370 na cos
nowoczesniejszego. Niestety pociagnie to za soba
koniecznosc zmiany RAMu tez...

> ASUS TUSL-2C,CELERON 1Ghz,512 RAM,ASUS V7100 PRO,
> lub na FX 5200 ULTIMATE - jest lepiej, LIVE 5.1

Karte grafiki tez wypadaloby zmienic... 5200 nadaje sie
do nowszych gier jak kaktus na szczotke do zebow... ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Sam mam CUSL2-c z P3-800 i R9550.