Re: ZM-NB47J + Geforce 2 ?

Autor: olo <aleksander77_at_op.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 20:18:53 MET

> Witam, zastanawiam sie powaznie nad zainstalowniem na mojej starej karcie
> samego radiatora ZM-NB47J Zallmana. Jest to karta GF2Ti 225/200. Czy cos
> takiego zda egzamin, dodam jeszcze ze obudowa jest dosc dobrze
wentylowana,
> a komputer uzywany w 99% do przegladania internetu. ?

Witam,

ja mam w komputerze karte Gainwarda GeForce 2 TI/500 XP karta standardowo
chodzi 260/230 i zamiast wentylatora jest zamontowany pasywne chlodzenia
(dwa radiatory polaczone cieplowodem) i jezeli chodzi o chlodzenie rdzenia
to nie ma problemu, jakos bardzo sie nie grzeje, ale pamieci nagrzewaja sie
niezle, nie ma szans ich dotkac, zaczely sie grzac po zdjeciu wentylatora,
nie maja takie przeplywu powietrza jak wczesniej

Pozdrawiam
olo