Re: ZM-NB47J + Geforce 2 ?

Autor: ___Tomek__Sz_ <NOSPAMszymkowiak_at_o2.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 18:53:13 MET

Grzegorz Kobylinski napisał(a):
> Witam, zastanawiam sie powaznie nad zainstalowniem na mojej starej karcie
> samego radiatora ZM-NB47J Zallmana. Jest to karta GF2Ti 225/200. Czy cos
> takiego zda egzamin, dodam jeszcze ze obudowa jest dosc dobrze wentylowana,
> a komputer uzywany w 99% do przegladania internetu. ?
>
> Czy ktos z was cos takiego robil ?
>
> Z gory dzieki i pozdrawiam
> Grzesiek

Witam. ja kiedyś jak miałem GF2 Ti próbowałem zakładac sam
radiator niestety ten chipset się tak mocno grzeje że przy grach
wuświetlała bardzo dużeartefakty wiec potrzebuje dobrego
chłodzenia. Jeśli nie chcesz miec standardowego wiatraczka to
zamontuj jakiś wysoki przyciety na wymiar radiator np od Pentium
II idealnie sie nadaja i na to wentylator 80mm Arctica Fan 2 TC
czy jakos tak sie nazywa i powinno byc chlodniej i ciszej
Pozdrawiam
Tomek

--
Asrock K7VT4A+, Athlon 1GHz, TwinMos 512MB + 256MB DDR 400MHZ,
WDC WD800JB, Scott 17",