Re: DPS

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 17:11:23 MET

Dnia Wed, 2 Nov 2005 16:20:39 +0100, Piter napisał(a):

> A testowales obie tak z rok?

rok temu to ja na P4 siedziałem, a A64 nawet nie był w moich planach. Poza
tym rok temu Venice nie było. No i tych płyt rok temu też jeszcze nie było.
Gdyby jednak płycie nie odpowiadało takie OC jakie mam, to by się już
posypała, nie sądzisz?

> I najlepiej przy 100% uzycia CPU w tym czasie?

a co za różnica czy jest 100% zużycia procesora czy tylko 20%? Ma chodzić
stabilnie i tyle. Jakoś sobie nie wyobrażam sytuacji, żeby mieć cały czas
obciążony procesor w 100%. A czy ty masz procesor obciążony cały czas w
100%?

Widze, że sprawa przydatności/nieprzydatności DPSa się wyjaśniła o tyle, że
nie ma dowodów, że jest on w jakimkolwiek stopniu pomocny przy OC. Jak dla
mnie DPS jest tylko dodatkowym kosztem dla końcowego klienta. To tyle. EOT.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2 GB RAM Geil BHDC] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @600/720 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]