Re: Radeon r300 bez wiatraczka?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 16:11:29 MET

Jacek Popławski w wiadomości <news:dkad06$2er$1@nemesis.news.tpi.pl>
napisał/a:

> Nie widzę karty Sapphire 9600 na Allegro bez wiatraczka.
> Jest tylko 9600 PRO i 9600 XT, obie z wiatraczkiem.
> Czy możesz podać konkretne linki do sklepów internetowych z takimi kartami?
>
> PS. ewentualnie coś lepszego, ale Radeon i bez wiatraczka

Z dostępnością Sapphire 9600 to faktycznie może być ciężko, ja po prostu
widzę takie w cenniku w lokalnym sklepie, ale to też nie oznacza, że zdołają
ściągnąć taki model.
W takim przypadku pozostaje chyba Gigabyte, ale z tym to bywa różnie z
jakością, jeśli nawet działa stabilnie, to może być różnie z jakością
obrazu, pierwsze radeony gigabyte miały pod tym względem osiągi poniżej
przeciętnej.
Ale za to Gigabyte robi modele nawet 9600pro z pasywnym chłodzeniem.
Tyle, że za jakość obrazu Sapphire mogę ręczyć, stabilność też powinna być
pewna.

ps.: a jeśli chodzi o allegro:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70300220 (brak info o szerokości
magistrali pamięci)