Re: Czyszczenie monitora LCD część II

Autor: Monika <mycha1703.niedlaspamu_at_op.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 13:24:03 MET

Dnia 02-11-2005 o 12:07:33 och karol <och.karol@gazeta.pl> napisał:

> Zrobił się strasznie "ciekawy" i pomocny Monice wątek...

"Ciekawy" jak "ciekawy" - zależy dla kogo. Dla mnie z pewnością ważny, bo
słabo widzę przez nowe smugi, powstałe w wyniku dobrych rad innych. Teraz
zastanawiam się czy po zastosowaniu rad z grupy, zostanie mi cokolwiek
poza obudową i kablem od monitora :D A dyskusja na temat wyższości Ajaxa
Triple Action i Ajaxa zielonego jest bardzo pasjonująca :D
Cieszę się, że znalazłam tu "pomoc", poza pierwszym postem, który mnie
zaskoczył ;)

--
Pozdrawiam
- Monika