Stara drukarka

Autor: :: Solana :: <solanasun_at_hotmail.NO-SPAM.com>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 11:06:08 MET

Jakis czas temu dostalam (za darmo) drukarke laserowa. Drukarka miala
dzialac ale jej wlasciciel nie wiedzial jak zamontowac pojemnik na papier,
wiec mi ja oddal. Po obejrzeniu sprzetu sprawdzilam, iz rzeczywiscie,
pojemnik i drukarka nie sa tego samego typu, wiec zaczelam poszukiwac czesci
zamiennych. Producent odpisal mi, iz drukarka ma ok 15 lat a oni maja czesci
zapasowe najpozniej 7-10 lat. Radza mi kupic nowa.

Problem jest nastepujacy: szkoda mi jej wyrzucac. Wyglada na to ze dziala.
Poza tym, jest dosc duza - odeslanie jej komus nawet za darmo bedzie wiazalo
sie z wielkimi kosztami. Wyrzucic na smietnik tez raczej nie moge. Co mi
radzicie?

Drukarka: Panasonic KX-P4430

dziekuje, magda