Problem z dźwiękiem

Autor: Lecter <namore_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 10:31:55 MET

Witam,

Na samym początku chciałbym zaznaczyć, że nie jestem zbyt dobry w dziedzinie
komputerów, więc proszę o wyrozumiałość ;-)

Ostatnio musiałem rozwiązać problem niedziałającego dźwięku w starym
komputerze Dell PII 350.

Więc użyłem programu Belarc Advisor aby rozpoznać z jakim dokładnie sprzętem
mam do czynienia.

Wszedłem na stronę Della, ściągnąłem sterowniki do karty dźwiękowej (jest
zintegrowana) i zainstalowałem.

Byłoby super, ale niestety dźwięk jest tylko z jednego głośnika...

Jak myślicie, czym to może być spowodowane?

Czy ściągnąłem złe drivery (ale wtedy chyba nie działałoby w ogóle),

A może przyczyną jest uszkodzenie płyty głównej, albo jakieś ustawienie w
opcjach...

Dodam że wcześniej w tym kompie była zainstalowana karta muz. Creative (SB),
ale też sprawiała kłopoty.

Dzięki za wszelkie podpowiedzi!

Pozdrawiam!

--