Czyszczenie monitora LCD część II

Autor: Staff1703 <staff1703.wytnijto_at_op.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 09:12:11 MET

Witam!
Na wstępie napomknę tylko, że gościnnie korzystam z nicku.
Mam pytanie odnośnie moniora LCD. Nie wiem już jak go czyścić.
Przestrzegano mnie przed używaniem detergentów by nie zniszczyć
powierzchni matrycy. Mój monitor ma wiele smug i plamek a także
ślady paluchów i samą wilgotną szmatką nie da się tego usunąć
(poza zrobieniem dodatkowych smug). Proszę o pomoc...
Nie odsyłajcie mnie, proszę do archiwum, gdyż rady z 2003 roku są
mało aktualne i chyba nikt nie chciałby stosować płynu do podłóg
w dzisiejszych czasach ;)
Pozdrawiam - Monika