Problem z instalacja XP SP2 lub SP1 (Asrock K7VT4A Pro)

Autor: anubis <cyfrowe_at_o2.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 09:50:21 MET

Witam

Wymieniłem płytę główną K7S5AL na Asrock K7VT4A Pro, mam dysk Samsung 20Gb,
Ati Radeon 8500 i Pamięć AM1 520M DDR 400Mhz (Oemowa).
Dysk ma 1 czystą partycje z systemem DOS i FAT32.
Na IDE1 mam podpięty dysk twardy na osobnej taśmie jako MASTER a na IDE2 mam
nagrywarkę CDRW jako master i napęd DVD jako SLAVE.
Problem w tym że gdy włożę płytę CD z botowalną płytą instalacyjną Windows
XP SP2 to gdy rozpoczyna się 1 część instalacji Windows XP polegająca na
skopiowaniu wszystkich najważniejszych sterowników, kontrolerów itp
(instalacja na niebieskim ekranie na samiutkim dole pokazuje co kopiuje lub
instaluje raczej) to po tej czynności powinien zgasnąć ekran na moment i
pojawić się już główny kolorowy ekran instalacji ale to nie następuje, ekran
jest czarny i na górnym lewym rogu ekranu miga kursor.....
Próbowałem już wszystkiego, zmian ustawień BIOS, podpięcie tylko jednego CD
itp ale to nie przynosi efektu.
Nie wiem czy to jest wina dysku twardego czy pamięci czy nie kompatybilności
płyty ale z tego co czytam nie ma z nią problemów.
Bardzo proszę o poradę....... może inny sposób na instalację Windows?
próbowałem dla experymentu innej z SP 1 ale jest to samo, próbowałem też z
przerzucić image systemu z innego komputera i na takim systemie rozpocząć
instalacje XP ale po resecie jest to samo.