Re: Zasilacz 0 dB - z pasywnym ch³odzeniem

Autor: misiek <misiek_1928_at_o2.plWYTNIJ.TO>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 00:00:55 MET

Dnia Tue, 01 Nov 2005 23:14:34 +0100, Jaceq napisa³(a):

> takie zabawy sa niebezpieczne!!
> a to dlatego ze radiator po strnie wysoko napieciowej bardzo czesto
> w zasilaczach atx jest pod PELNYM napieciem sieciowym lub wyzszym (ok
> 380V) to moze zabolec a takze doprowadzic do pozaru i innych awarii

Alez ten zasilacz nie ma sluzyc do pracy regularnej. To tylko bedzie
eksperyment naukowy majacy na celu sprawdzenie mozliwosci wyprodukowania
takiego zasilacza ze zwyklego Codegena za 50zl.

Budujac zasilacz majacy sluzyc normalnemu uzytkowaniu sprawdzilbym
oczywiscie mozliwosc przebicia polprzewodnika na radiator.

Ale dziekuje za strofe i chyle czola znawcy tematu ;)

pozdrawiam.

--
| ASUS A7N8X-E DELUXE | AMD ATHLON XP 2500+@3200+ BARTON |
| BOX COOLING + 2x80mm|  2x256MB DDR-400 TWINMOS CL 2,5  |