Re: Padajacy obraz - ale tylko czysty tekst.

Autor: Michał <pisz_at_na.berdyczow.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 20:02:54 MET

Dnia 2005-11-01 19:52,Użytkownik RudeBoy uraczył nas tekstem:

> Jezeli problem dotyczy tylko tekstu = czcionki. To ja poobserwowal bym
> kiedy to sie dzieje. Czy przypadkiem wowczas system nie niejest bardzo
> obciazony. Ile wolnej pamieci? Ile masz zainstalowanych czionek w systemie?

Nie ma reguly. Bywa ze pada gdy pracuje kilka aplikacji, bywa ze kiedy
sobie tylko grupy przegladam i oprocz TB nic nie pracuje.
Pamieci 512M, czcionek ok 320.

Aha , reset systemu jest wtedy jeddyna droga. Po resecie wszystko OK.

Michał

Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć
emalia: movie[na]eko[kropa]net[kropa]pl