Promise Ultra100

Autor: Marcin de Lehenstein Werndl <marcin[usun>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 19:25:56 MET

Witam.
Na płycie głównej Asus A7V266-E mam zintegrowany kontroler Promise Ultra100.
Podłączyłem do niego dysk 160GB Seagate i mam z nim problem:
1. Bios Ultra100 wykrywa ten dysk (pokazuje jego symbol podczas startu
komputera)
2. Narzędzie Seagate DiscWizard pozwolil mi skonfigurowac dysk w CalderaDos
- zalozylem partycje i zostaly sformatowane (po przepieciu na zwykle IDE
widac dysk w calosci w windowsie XP)
3. Jak dysk spowrotem przepialem na Ultra100 nie widac go w ogole w
Windowsie.

Bios plyty jest najnowszy z plyty Asusa.

Czego to moze byc przyczyna? Czy mozecie cos poradzic?

--
pozdrawiam
Marcin