Re: DPS

Autor: Paweł T. <pawtak_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 18:55:14 MET

Jolly Roger wrote:

> pierdoły marketingowe. Ten DPS tylko podwyższa cenę płyty. Dziwi mnie

Tak właśnie myślałem.

> trochę twój wybór akurat tych dwóch modeli - K8NF-9 jest to model jak
> najbardziej budżetowy a XP-9 to płyta typu full wypas. Jak masz 450
> zł, to może już kupisz płytkę gigabyte K8N ultra-9 na nForce4 Ultra -
> NCQ, SATA2 i druga sieciówka i dual bios może kiedyś się przydadzą
> 9no itrochę więcej kabelkoów w stosunku do k8nf-9).

Nie chciałem ładować się w rozwiązania pośrednie, albo xp-9, albo budżetowa
nf-9 - wybór mącił mi ten DSP - całą resztę mogę przeboleć. No może najmniej
dualbios, ale jakoś nigdy (puk, puk) mi się ta funkcja nie przydała :) A
pozostałe gadżety w stylu druga karta, wifi z xp-9 można zawsze dokupić.
Przeczyłem jednak coś ważnego - nf-9 ma zwykłe sata a ultra-9 ma sataII.
Dzięki na zwrócenie uwagi. Sprawa się już chyba wyklarowała ;)

> płonie ognisko w lesie :)

E tam. Działa tak już ponad rok i jest miło, cicho i przyjemnie. Komp
odpalony praktycznie cały czas (1700xp+ na Asusie A7V8X-X + ATI 9200 64 mb +
dwa dyski ATA 133 + nagr. DVD LG).

--
paweł