Re: Czy stare LCD sie do czegos nadaja ?

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 17:32:15 MET

On Tue, 1 Nov 2005 16:47:42 +0100, Franek wrote:

> No to juz jestem calkiem pewny, ze kupie crt. To, ze "konia od kota sie
> odrozni" to
> dla mnie stanowczo za malo.

To z tym koniem i kotem to hiperbola taka była, wiesz... :)

Oczywistym jest, że dowolny CRT będzie miał kolory lepsze od większości
obecnie sprzedawanych LCD - a co dopiero od LCD które już swoje lata ma.

Generalnie, jeżeli lubisz ładne, soczyste kolory i lubisz jeżeli coś ładnie
wygląda, to nawet nie próbuj kupować takiego panelu. A jeśli forma ci
zwisa, a liczy się ostry, łatwy do czytania tekst, to bierz LCD :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//