Re: cichy i tani zestaw z amd 64

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 14:54:18 MET

LuK wrote:
> Potrzebuje cichy i tani zestaw z prockiem amd64,
>
> W zestaw maja wchodzic elementy:
> - plyta glowna (bez wiatrka na chpisecie ,z regulacja napiec innych
> wentylatorow (sa takie?) )

Z tą regulacją będzie problem. Gigabyte K8N9-Ultra z S939. Aha, i
reguluje się wypełnienie, a nie napięcie ;)

> - pamiec 512 mb ( marka chyba jest obojetna)

Obojętna, ale trzeba dobrze wytestować po złożeniu.

> - zasilacz ( jaki polecacie o mocy powyzej 350 watow? )

A dlaczego powyżej? To nie Pentium 4.

> - procek amd 64 ( jaki polecacie? czy wiatrak boxowy jest cichy?)

Jest cichy, zwłaszcza z rezystorem w szereg.

> Chodzi mi o zlozenie jak najtanszym kosztem cichego zestawu z amd64 na
> pokladzie.Na jaka kwote musze sie przygotowac?

Płyta zintegrowana + Sempron 64-bit + pamięć + obudowa wyjdzie od 650 do
1000 zł.

Jeśli płyta zintegrowana, to np. AsRock K8NF4-cośtam, albo seria Asus
A8N-VM (ma regulację wentylatorów), których jeszcze nie ma, ew. Gigabyte
z "51" pośrodku nazwy.