Re: Problem z dyskiem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 11:08:32 MET

Użytkownik "DaFiTeK" <dafitek@vp.pl> napisał w wiadomości
news:dk75hc$pop$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Zrobilem wg tego co na stronie microsoft jest napisane - ale przy
> instalacji sterownika wystapil blad - sterownik nie jest
> przeznaczony dla tej platformy.
> O co chodzi? Jak to naprawic?

Po usunięciu kontrolera dysków i restarcie systemu, powinien on był
zostać ponownie wykryty i zainstalowany z użyciem dotychczasowych
sterowników, które dalej są przecież w systemie. Robiłem tak wiele
razy. Hmm... spróbuj może zainstalować go jako standardowy kontroler
IDE, a potem przeinstaluj sterowniki chipsetu płyty głównej i jej
kontrolera dysków.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/