Re: problem z dyskiem twardym

Autor: Kuba <kasprzak_at_mail.icpnet.pl>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 10:56:49 MET

O tym nie pomyślałem, że może to być zasilacz. Bo w sumie sam komputer się
włącza.
Ale zacilacz wydaje się prawdopodobny, bo chyba ledwo zipie. Buczy dość
często, choć czasem przestaje jak się go poruszy. Po za tym czasami po
włączeniu komputera nie startuje on wogóle (brak sygnału video itp.).
Zasilacz jest raczej standardowy, tzn. kiepski. Myślałem, żeby go wymienić
zwłaszcza ze względu na buczenie, więc może na razie tylko go a nie dysk.

Choć dziwna sprawa, że komputer startuje testy BIOS przechodzi poprawnie i
dopiero potem ten komunikat o błędzie, tj. DISK BOOT FAILURE.

Poszukam za to czegoś do diagnostyki dysku.

Dzięki za pomoc.