Re: Czy stare LCD sie do czegos nadaja ?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Oct 2005 - 20:02:12 MET

> Np taki ?
>
> http://allegro.pl/show_item.php?item=68721588
>
> Naprawde to bedzie lepsze w zastosowanich ktore podalem od takiego lcd za
> 400 ?

http://allegro.pl/show_item.php?item=69360261 np taki, ciut drozszy ale
znacznie lepsze parametry... Co od zastosowan... no coz... Powiedzialbym ze
LCD w Twoim przypadku chyba bedzie nie gorszy niz CRT.
Rzecz to subiektywna, ja nie lubie obrazu z LCD, jest dla mnie za zimny,
sztuczny, plastikowy, kolory sa takie sobie... i dlatego zawsze doradzam -
lepszy dobry CRT niz kiepski LCD, jest jedno ale... miejsce zajmowane przez
CRT na biurku jest nieporownywlanie wieksze niz LCD ale jesli masz miejsca
dosc to CRT bedzie w sam raz.
Jesli chodzi o kupowanie monitorow na allegro - najlepiej poszukaj
sprzedawcy ze swojego miasta - warto obejrzec monitor nim sie go kupi - ja
zaryzykowalem, powiedzialem sprzedawcy ze bede upierdliwy i wredny jesli
monitor bedzie niezgodny z opisem aukcji i ze lepiej zeby zaoszczedzil sobie
pieniedzy (przesylki na jego koszt) i nam obu nerwow i sam wybral monitor.
Zgodzil sie, zaplacilem, monitor jest u mnie ponad rok i jestem zadowolony.