Re: RAM - juz sie pogubilem

Autor: Paweł Chrobak <beefens_at_WYTNIJo2.pl>
Data: Mon 31 Oct 2005 - 15:22:51 MET

> Ja mam 192 MiB i jakoś mi nie brakuje na nic, :)
> choć jednocześnie otwieram wiele programów.
> Raczej nadmiar pieniędzy bym lokował w karcie graficznej. :)
> Ani zegarek CPU, ani nawet FSB nie jest tak istotny (moim
> zdaniem) jak dobra grafika i nie mam tutaj na myśli gier. :)

No to zacznij korzystać z photoshopa i dreamweawera jednoczaśnie na xp, i
jeszce otwórz w pdf jakiś duży tutorial do któregos z tych programów i
powtórz, że 192MB jest wystarczające,

I do czego Ci np. w tych programach potrzebna szybka grafika ??

    Paweł Chrobak jako  Beefens    ----   gg 1018276
    STRONA DOMOWA                   ----   www.dossie.republika.pl