Re: Czy stare LCD sie do czegos nadaja ?

Autor: ..::Friend::.. <guciotek_at_gazeta.pl>
Data: Mon 31 Oct 2005 - 12:12:28 MET

> A wiesz cos o jakichs crt ? Cos uzywanego do powiedzmy 300 zl (np eizo
> albo
> iiyama na kineskopie diamondtron).
>
> Nadaje sie takie cos do bardzo dlugiej pracy ?

Mnie osobiscie bardzo dobrze pracowało się na CRT (dobrej klasy nec 17"
na diamondtronie) mogłem siedzieć po 10h i nie płakałem tak jak na
niektórych nowych LCD ktore miały znikomą regulację jasności.

Wszystko zalezy od konkretnego przypadku bo spotkałem się ze skrajnie
roznymi opiniami w kwestii długiej pracy na komputerze na LCD i CRT.

GM