Re: Ktora nagrywarka: SHW-1635S czy ND-4550A ?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 31 Oct 2005 - 11:24:53 MET

Phyt0n w wiadomości <news:dk4g7n$832$2@news.wp.pl> napisał/a:

> hmm ... a benq to tylko z najnowszzej produkcji bo widzialem w MM wyprodukowane w maju
> tego roku ... za 179zl bodaj ...
> dobre to?

http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=14268
data publikacji: Jun 23, 2005, więc to może być to.

Cena też wygląda prawdopodobnie, jak na MM, widziałem jakiś czas temu w
sklepach za nieco powyżej 180 zł.
Dziwnie tania? ;p.
Inna sprawa, że to produkt świeży, nie wiadomo, jak z awaryjnością, ale
poprzedni model ZTCW nie odbiegał pod tym względem od ogólnych trendów.

Ew. zajrzyj na http://forum.cdrinfo.pl, tam pewnie jest już aktualnie duża
ilość właścicieli tych nagrywarek, to może Ci powiedzą dokładniej (DW1640 to
DW1640, nie spotkałem się z plotkami na temat różnic w zależności od daty
produkcji, najlepiej sprawdź na forum).

ps.: podobno w MM gwarancja to fikcja i nie ma siły prawnej na tego molocha.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel