Re: nagrywarka qsi w laptopie problem!!!

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Mon 31 Oct 2005 - 08:26:41 MET

Użytkownik "marcinlublin" <marcinlublin@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dk0mfp$nh5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> witam
>
> mam ogólny problem w napędem dvd QSI swd 082 w moim acerku tm4102, płyty
> cd nagrywa ok, ale ma duże problemy z dvd, na początku nagrywał ok ale
> teraz coś jest nie tak, średni czas nagrania pełnej płyty wyności coś
> około 1,5 godziny, podczas nagrywania coś w nim pyka!!! ( nie ma tego przy
> cd), próbowałem różnych płytek, różnych producentów, wgrałem nowy bios 43
> i nic!!!
>
> chciałbym ten napęd wymienic na inny co polecacie pasującego do tego
> kompa???

> [...]
Radzilbym najpierw zorientowac sie w sklepach co jest do kupienia bo w
napedach slim jest troche inaczej niz w zwyklych , z reguly od reki dostepny
jest tylko liteon lub toshiba , inne brak dostepnosci w hurtowniach wiec
czas oczekiwania
blizej nieokreslony .Poza tym ceny tez nie sa niskie porownujac do napedow
przeznaczonych
do kompow stacjonarnych - popatrz na komputronik.

pzdr