Re: winda nie widzi cdrom-ow

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 30 Oct 2005 - 21:27:00 MET

Dnia 30.10.2005, Jacek napisał(a):

> Serdeczne dzieki za taka odpowiedz.
> Jakbym potrafil inaczej znalezc odpowiedz na temat peceta to bym tu nie
> pytal.
> Myslalem, ze na tej grupie sa ludzie cos wiedziadzy a nie tylko dozorcy
> sprzatajacy i jedyne co wiedza to , ze istnieje Google i skonfiguruj sobie
> czytnik.
> Zaloz sobie grupe o konfiguracji czytnikow i stan na bramce.
> A jak nie wiesz co odpowiedziec na moje pytanie czy problem to lepiej nic
> nie pisz.
> Szkoda twego cennego czasu.

Zrozum głąbie, że to nie ja powinienem się dostosować do Twojego
widzimisię, a Ty do ogólnie przyjętych zasad panujących w Usenecie.
Dotyczy to zarówno pisania na odpowiednie grupy jak i skonfigurowania
czytnika. Nie obchodzi mnie, że najwyraźniej obsługa Google Cię przerasta.
A co się tyczy odpowiedzi drażnią mnie powtarzające się pytania zadawane
na nieodpowiednich grupach i znając ją odpowiem... spadaj leszczu na
właściwą grupę!

--