Re: Ati Radeon Sapphire Theatrix 550 Pro - czym odbierać TV i Radio ?

Autor: Simkloner <sinkloner_at_NoSpam.simemu.pl>
Data: Sun 30 Oct 2005 - 20:56:07 MET

> A ktos sie moze orientuje czy sa jakies "update-y" z wersji 3.0 do 4.0
> ktore
> nie wymagaja nowego seriala? (standardowo z karta jest wersja 3.0)

Niestety nie znalazłemi kupiłem legalnie update z 3.0 do 4.0.
Różnica niesamowita, można w radiu wpisywać częstotliwość a nie tylko
słuchać tego co wyszuka, wyszukiwanie z dokładnością do 0.05 MHz ( w 3.0
jest 0,1 lub 0,20 ), w telewizji można wybrać wszystkie możliwe wejścia ( w
wersji 3.0 tylko antena i kabel ).

Simkloner