Re: Ch³odzenie wodne CPC - wady?

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Sun 30 Oct 2005 - 19:41:04 MET

> Zgadzam siê w ca³ej rozci±g³o¶ci :)
> W tym tkwi magia WC :)

> A tutaj siê ju¿ nie zgodzê. Rurki o ¶rednicy _wewnêtrznej_ 8-9mm s±
> ju¿ w zupe³no¶ci wystarczaj±ce przy przep³ywie wody w WC.
Z tym musze sie zgodzic. pierwsze ch³odzenie wodne które zrobi³em mia³o
rurki ze spryskiwacza przedniej szyby czyli 4mm w prawdzie w tej postaci
nigdy nie trafi³o do kompa bo w tamtych czasach nie by³o takich duzecy
zapinek, ale jednak testy przesz³o. Mia³em w kompie 6mm, teraz mam 8 mm i to
chyba jest optimum, ale grubszych nie tesopwa³em...
Pozdrawiam
ToMasz