Problem po przeniesieniu systemu na drugi dysk

Autor: krezus <krezus_at_buziaczek.pl>
Data: Sun 30 Oct 2005 - 01:58:59 MET

Witam.
Dotychczasowy dysk Seagate ATA 40GB zamieniłem na Samsung SATA 80 GB
i przy pomocy Acronic True Image całą zawartość przeniosłem z jednego dysku
na drugi.
Problem w tym, że zaraz po uruchomieniu przy detekcji podłączonych dysków
komputer wstrzymuje dalszy proces uruchamiania. Jednak gdy wykonam RESET
cały proces przebiega już bezproblemowo włącznie z uruchomieniem Win XP.
Kolejne restarty też nie sprawiają kłopotów, dopiero wyłączenie komputera z
sieci powoduje
powrót problemu