Re: Outlook bez załączników ?

Autor: Pecado <piotrek.pulawy_at_orange.pl>
Data: Sat 29 Oct 2005 - 23:06:11 MET DST

> Nie Ta Grupa :)
> Narzedzia | Opcje | Zabezpieczenia | Nie zezwalaj...

Dzieki wielkie! Wstyd, to było proste :)
Może powiesz mi jedną rzecz jeszcze. Skonfigórowałem
sobie skrzynkę, ale mam ze 200 maili do sciągnięcia z serwera, łącze się
jednak przez GPRS w telefonie i nie chcę pójść z torbami. Jest jakaś
możliwość w Outloocku, aby pobrał maile tylko te z dwóch ostatnich dni ?

Pecado