Re: Ktora nagrywarka: SHW-1635S czy ND-4550A ?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Oct 2005 - 20:47:06 MET DST

> Dziwny jesteś. Mozesz nie lubić LG, ok, ale ponoć szukasz
> nagrywarki o dobrej jakosci zapisu -

Co do LG to mam awersje z racji problemow z ich czytnikami cd, nagrywarkami
cd i monitorami crt (z tym asortymentem mialem do czynienia). Wysoka
awaryjnosc, krotka zywotnosc tyle mojego doswiadczenia i wreszcie przestalem
brac firme pod uwage przy zakupach sprzetu. Choc wtedy nagryarki dvd nie
byly powszechnym dobrem - to jedak firma kilka razy mnie zawiodla i nie dam
jej szansy zeby zrobila to ponownie. Tak dla zasady.

> a bierzesz pod uwagę LiteOn-a, ktory ma opinię wręcz przeciwną...

Z drugiej strony z LiteOnami mam zle wspomnienia tylko z jednym czytnikiem
dvd. Cala reszta nagrywarek dvd, cd i czytnikow dvd i cd tej firmy ( w sumie
kilkanascie sztuk, m.in. w Dellach u mnie w pracy) dzialala/dziala dobrze.

Jak napisalem bylem juz zdecydowany na NECa, ale wyniki nagrywania z tego
Litka SHW-1635 okazaly sie nad wyraz dobre :-/ Ale to nowka sztuka i diabli
wiedza, co z nim sie stanie za kilka tygodni jak wypali 100-200 plyt?

::f::