Re: Ktora nagrywarka: SHW-1635S czy ND-4550A ?

Autor: KILu <byter_at_gazeta.pl>
Data: Fri 28 Oct 2005 - 17:17:25 MET DST

::-:: dysmorfofob ::-::, napisales:
> Coz osobiscie mam bardzo niskie mniemanie o produktach LG (a dokladniej
> ich jakosci) wiec raczej z zasady nie biore ich pod uwage (moze to i
> blad ale coz).

CD-ROM-y robili kiedyś kiepskie, bo to była masówka. Ale nagrywarki zawsze
mieli świetne - sam jeszcze niedawno używałem "dziadka" CD-R 8x4x24, który
działał przez kilka lat. W tej chwili taką masówką jest LiteOn. Sam mam
nagrywarkę tej marki i nie ma z nią problemów, jednak to stary model, a i
tak widać już po nnim działanie czasu (dłużej rozpoznaje płytki).

> No a BenQ to jakos tez tak.... lipne aparaty pseudocyfrowe dostepne w
> marketach.

Raczej Acer - świetne m.in. klawiatury.

k,