USB

Autor: Mariusz Bereźnicki <Nazzy_at_op.pl>
Data: Fri 28 Oct 2005 - 14:30:13 MET DST

Witam. Mam problem z USB.

Po prostu żadne urządzenie podłączone do USB nie jest widziane przez WinXP.
Co ciekawe, do momentu naprawienia systemu (popsuł się dysk twardy) wszelkie
urządzenia podpinane do USB (takiej jak drukarka, czy odtwarzacze mp3)
działały. Szukałem sterowników, w końcu wyczytałem, że "w dodatku SP2 do
WinXP sterowniki USB 2.0. się znajdują":) Zainstalowałem ów dodatek... i
nic... żadne sterowiki pobierane z sieci nie chcą działać, bo "Twój komputer
ma zainstalowany dodatek SP2, a aktualizacja jest starsza" (czy coś koło
tego)... Już nie wiem co mam zrobić...

Pomóżcie, Mariusz

___
Windows XP SP2 Home ed., płyta główna VIA MSC1097+, 4 złącza USB 2.0. (po
dwa z przodu komputera i z tyłu).