Re: DDR czy DDR II

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Thu 27 Oct 2005 - 12:57:09 MET DST

Darek wrote:

> pracował któryś z
> Was przy obróbce grafiki, przy składzie dtp, obrabiał pliki pdf
> ważące 500 MB a nieraz i 1 GB> nie.

pracowal.... nie jeden z nas na tej grupie... i ja rowniez....

> Moje pytanie miało na celu uzyskanie
> odpowiedzi czy ddr II jest szybszy od ddr

jest. no przzeciez masz taktowanie podane. DDR takie zwykle masz 200MHz
a DDR2 np 333Mhz. same cyferki pokazuja ze jest szybciej. jednak
pokazny wzrost mocy uzyskasz dopiero na DDR3...

> i np czy mniej się grzeje

zalezy jakie napiecie trzeba podac. jezeli mniejsze to mozna sie
spodziewac ze beda sie mniej grzac...

czlowieku jak masz kase to wymieniaj kosci. imho ddr2 jest poki co
nieoplacalny. ot co.

a jezeli bedziesz sprzedawal te DDR-y ktore masz to chetnie jedna wezme
za rozsadna cene :)

--
pozdrawiam
  Andre