Re: Hasło admina

Autor: Paweł <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 Oct 2005 - 08:54:04 MET DST

> Co cię chłopie obchodzi po co mu umiejętność otwierania samochodów?
> Wyobraź sobie, że niejednokrotnie otwierałem bez kluczyków drzwi
> w samochodach i to nie dlatego, że jestem bandytą, ale człowiek zgubił
> kluczyki, albo kilka innych przyczyn. Robiłem to przy tzw.
> "właścicielach".

TUtaj nie każde pasuje porówanie- ale nawet twoje mimo wszstko pasuje..
Ogladąłes keidyś na TVN program "ustterka" ? Kiedy to podstawiony klient
który zatrzasnał sobie kluczyki w samochodzie potrzebowął go otworzyć ?
Byli "fachowcy " co robili to drutem i rysowali auto a byli tacy co
zrobili to wytrychem

To twierdziesz że wszscy byli złodziejami samochodów ?

A co do łukasika= to czemu tweirdzisz że to "łoś" ?
Może nie jest na poziomie nie których z tej grupy- bo nie ma takiej
potrzeby.

Typowe polaczki.... a jak wiesz jak sciagnać simlocka- to przypadkiem nie
pisz - bo to też robią złodzieje który kradną telefony i potem chca
uzywać we własnej sieci....