Re: jak udostepnic pliki w sieci na haslo?

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Thu 27 Oct 2005 - 00:49:20 MET DST

"qharz" <qharz@poczta.fm> wrote in message
news:djoeai$2p2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jestem w sieci lokalnej i chcialbym udostepic jeden caly dysk z tym tylko
> by
> odczyt jego odbywal sie na haslo. Jak to zrobic?? Mam windowsa xp prof.

Należy włączyć konto Gość (może byc w panelu sterowania), założyć hasło na
to konto, control userpasswords2 (w polu uruchom) i potem w secpol.msc
znajdź "odmowa logowania sieciowego" i usuń z tej odmowy konto gościa. No
wiem, skomplikowanie to wygląda, ale w domu mam tak skonfigurowane komputery
i wszystko dobrze działa. Na koniec mozna w panelu sterowania wyłączyć konto
gościa i sieć działa. Wszystko przy prostym udostępnianiu plików. Jakby cos
było niejasne, to sa opisy, np. tu:
http://win-os.pl/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=1&page=2