ledtec winfast 2000 xp - problem

Autor: marcin <xthorn_at_interia.pl>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 21:38:18 MET DST

Witam
Mam taki problem Posiadam karte TV leadtec winfast 2000 xp Dzialala
nawet ok ale od pewnego czasu cos jej sie odmienilo i dziala tylko jak
ma na to ochote Po zainstalowaniu jesli uda sie ja zainstalowac dziala
tylko do ponownego uruchomienia komputera. Po kolejnym uruchomieniu
trzeba instalowac ja na nowo bo nie windows wykrywa ja jako nieznane
urzadzenie Moj komp to duron 1.1 GHz plyta KOB-KT266FDX windows Xp z Sp1
Jesli kos ma jakis pomysl czemu tak sie dzieje albo zna jakas metode
zeby to obejsc to prosze o pomoc
Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi