Re: czy warto "to " kupić ?

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 19:46:04 MET DST

> Widzę, że piszecie o czymś chyba dla was obcym.
> Policja pierwsze zażąda faktur i orginalnych nośników.
> Jeżeli stwierdzicie. że używacie legalnego oprogramowania
> to każą je odpalić.Odmowa równa się przyznanie do winy.
> W tym momencie wasze klucze są g........o warte.

Bajki opowiadasz - nie musze odpalac legalnego oprogramowania na zadanie.
Wyobraz sobie ze nawet moge nie miec w danej chwili komputera w firmie (jest
w serwisie, mam pokwitowanie). Co wiecej - moge miec licencje na program
sprzed np. 15 lat, i nie musze przechowywac sprzetu na jakim moge ten
program odpalic. Legalnych nosnikow tez mozna nie miec, jezeli wersja
oprogramowania jest preinstalowana, lub zwiazana ze sprzetem. Poza tym nie
musisz nic "odpalac" - udostepniasz sprzet i otrzymujesz protokol. A wiesz
dlaczego policjant zawsze prosi o otwarcie np. bagaznika w samochodzie? a
nigdy tego sam nie robi? sprobuj mu wtedy wreczyc kluczyki i powiedziec zeby
sam otworzyl :-)

Reksio