Re: czy warto "to " kupić ?

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 19:38:19 MET DST

> A to nie jest tak, ze masz obowiazek udostepnienia klucza, jak przyjda z
> nakazem? Analogicznie odnosi sie to tak samo do mieszkania, czy sejfu?
> Pytam bo sam nie wiem.

No masz, ale udajesz naiwnego:" ojejku.... przed chwila dzialal, a teraz
padl i nie dziala.... Informatyk mi mowil ze dyski sa slabe i zaraz padna,
ale zeby tak od razu wszystkie? Poza tym informatycy zawsze klamia..."
Przy probie nieautoryzowanego odczytu - uzyskuje sie sieczke, a ty nic nie
wiesz o kluczu. Zawsze dzialalo, a teraz nie dziala. Poza tym sie nie znasz
na komputerach. Niektore programy do symulacji sa tak drogie, ze nawet huty
kupuja je na raty.

Pozdrrr... Reksio