Re: Nagrywarka DVD DL Slim - których nie kupować ?

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 17:00:19 MET DST

Mariusz wrote:

> Może po prostu jakością materiałów użytych do zbudowania _takich_samych_
> napędów?

A jak to sobie konkretnie wyobrażasz? Pani Jadzia segreguje układy
scalone na lepsze i gorsze w zależności od odbicia światła od obudowy, i
na napędach z tymi gorszymi pisze Samsung, a z tymi lepszymi - Toshiba?

Ja wybrałem Toshibę, głównie ze względu na panel czołowy ;) No i
częściej aktualizowane oprogramowanie...