Re: Has³o admina

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 16:31:48 MET DST

"WIKTOR" <wiktor61@o2.pl> wrote in message
news:djo0tv$atq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ale ja nie mam zainstalowanego linuxa i nie bede go instalowa³. Nie chcê
> narozrabiac.

Cytuj pod a nie nad.

> U¿ytkownik "g e y b" <geyb@polbox.com> napisa³ w wiadomo¶ci

Nie, nie musisz tego instalowac, to sa bootujace dystrybucje - tzn nagrywasz
na plytke obraz z takim programem, wkladasz plyte do komputera, uruchamiasz
komputer, jesli admin zostawil mozliwosc bootowania z plyty to sam sobie
jest winien... - na tych minidystrybuicjach sa rozwiazania programowe
pozwalajace na zresetowania hasla admina.
Jesli zdecydujesz sie na zresetowanie hasla admina a on sie o tym dowie -
masz po prostu kolejnego wroga i niewykluczone ze klopoty mniej lub bardziej
powazne.