Re: Hasło admina

Autor: WIKTOR <wiktor61_at_o2.pl>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 15:55:30 MET DST

news:djo160$tml$1@polsl.gliwice.pl...

> Po pierwsze, skonfiguruj czytnik grup bo łamiesz Netykietę.
> Tu masz instrukcję: http://www.grush.one.pl/mime/
>
> Po drugie, pisz POD cytatem, a nie na górze, bo drugi raz
> łamiesz Netykietę.
>
> Po trzecie, jeżeli komputer jest firmowy to admin ma nad nim
> władzę i może Ci odmówić CZEGOKOLWIEK.
>
> Po czwarte, dla mnie w tej chwili wygląda to tak, jakbyś
> chciał na służbowym komputerze doinstalować Javę tak,
> aby sobie czatować w pracy. Jeżeli tak rzeczywiście jest,
> to pamiętaj, że nawet gdyby ktoś Ci powiedział jak to
> obejść, to w normalnych warunkach w ciągu kilku dni
> [...]

No tak trafiłem rzeczywiście na samych adminów z wielkim przerostem swojego
EGO.
Coż zboczenie zawodowe.
Co ja robie w pracy to juz mój problem więc proszę się nim nie zajmować.
Zadałem pytanie prosiłem o pomoc bo wiem że na to są sposoby. Nie uzyskałem
nic poza moralizowaniem w stylu Kaczyńskich. Dzięki wszystkim którzy nie
chcą dać mi odpowiedzi za pouczanie. Darujcie sobie jestem za stary by
wysłuchiwać tego typu uwag.