Re: cała prawda o tanich playerach MP3

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 18:58:41 MET DST

soundos wrote:

> trzeba sobie wyjasnic pare rzeczy - sa 2 typy zasilania playerow
> flash: 1/ jedne maja na stale wbudowany akumulator (z reguly li-poly)
> wymagajacy ladowania badz poprzez port usb badz poprzez dedykowana

A może jakieś przykłady? Nie wiesz może które palyery mają tak rozwiązaną
kwestię zasilania?
Creative ZEN na przykład da się ładować przez USB albo ładowarkę?

> 2/ drugie sa na baterie AA lub AAA - maja mozliwosc stosowania
> akumulatorow o taki rozmiarze - te ostatnie trzeba ladowan w
> normalych ladowarkach AAA/AA.

Hmm... a opłaca się kupić jakiegoś plejera za +/- 100 zł i do niego taki
akumulatorek z ładowarką? Jak wygląda kwestia jakości? Nie potrzebuję
sprzętu audiofilskiego. Zależy mi tylko na czystym dźwięku bez trzasków,
rwania itp. Domyślam się, że jakość będzie lepsza niż w walkmanie, a to już
coś. ;) Można ją porównać do tego, co usłyszę we względnie tanim odtwarzaczu
CD MP3?
Mam na myśli sprzęt ze sklepu, z co najmniej roczną gwarancją, a nie
niewiadomą z allegro. ;)

Pozdrawiam!!!

Atlantis