Re: czy to dobra cena za notebooka?

Autor: W.Tyszka <NOSPAM_wojciech_cae_engineer[m_at_łpa>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 15:12:36 MET DST

"Ferdynand" <pytaj@nagrupie.pl> wrote in message
news:djjdlc$9t5$1@achot.icm.edu.pl...
> czy taka cena za tego notebooka jest ok?
>
> http://www.tanienotebooki.pl/notebook_344.html#obrazek_a
>
> wydaje mi sie troche za duzo, ale moge sie mylic

Z jednej strony to tanio, po to IBM , czyli taki Mercedes, BMW
, Volvo czy Jaguar wśród komputerów......A z drugiej strony to
drogo, bo za 2600 jest (przynajmniej był w MediaMarkt) nowy
Acer (o lepszych parametrach + 2 lata gwarancji !).

Wybór należy do Ciebie - albo nowe Daewoo, Skoda, Kia albo
używany Mercedes, BMW czy Jag :)

Pozdr.
W.T.