Stare DVD - problem [srednio dlugie]

Autor: -+r-m-k+- <radomiak_at_o2.pl>
Data: Mon 24 Oct 2005 - 21:43:48 MET DST

Witam

Takie pytanko. Mam stary naped DVD LG 8x (5 lat). Czasem nie czyta
niektorych plytek...a chce kupic pare z Allegro.

To wycinek z aukcji:

" płytach DVD[-] marki Verbatim DataLifePlus Advanced AZO lub T D K " - moze
tez byc nagrane na [+]"

Pytalem sprzedawce, czy moga byc klopoty z odczytem:

"DVD [+] są bardziej kompatybilne i można na nich ustawić znacznik emulacji
płyty tłoczonej, z drugiej strony jak kiedyś nagrywałem tylko na [+] (bo
właśnie
myślałem, że ta kompatybilność będzie pomocna przy wielu różnych czytnikach
odbiorców) to więcej osób zgłaszało problemy. Teraz nagrywam na [-] i zero
reklamacji ale z drugiej strony płyty te nie odczytują się na czytniku w
starszym
notebuku IBM, płyty [+] odczytują się bez problemu."

Czy warto kupic te plytki - odczytam je ? :/ To zwykle DVD sprzed 5 lat.
Jezeli tak, co wybrac, tzn. jak maja byc nagrane: - + ???

Dzieki, milego wieczoru

--
radomiak[MALPA]o2.pl