Re: płyta z lanem a wtyczka do kabla od internetu

Autor: RudeBoy <poczta_at_SPAM_BLOKmwds.pl>
Data: Mon 24 Oct 2005 - 18:14:17 MET DST

Ignaś napisał(a):
> Witam,
> mam starą płytę ze zintegrowanym Lanem w ICH2 i nie wiem gdzie mam włożyć
> wtyczkę do neta, hm... jakoś gniazdka takiego jak w modemie nie mogę nigdzie
> znaleźć

Znaczy co chesz podlaczyc?

Linie telefoniczna - bo Twoj dostep do neta to dostep wdzwaniany?

Plyta ze zintegrowanym LANem to poprostu karta sieciowana plycie. Jak
wiadomo jest to interfejs sieciowy LAN wiec podlaczasz do niego zapewne
siec lokalna (Ethenrt wtyczunia RJ45) Gniazdka do podlaczenia lini
telefonicznej na takiej plycie/karcie nie znajdziesz. Z modemem nie ma
to wiele wspolnego. Potrzebny Ci modem.

pozdrawiam

--
RudeBoy Selecta
ASUS K8N-E DELUX + AMD SEMPRON 64 3000+ + 1024MB DDR