Re: Riva TNT2 i sterowniki

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Mon 24 Oct 2005 - 13:05:57 MET DST

Dnia Mon, 24 Oct 2005 11:34:19 +0200, Sander napisał(a):

> Po co Ci drivery optymalizowane do GF6xxx, do tak starej karty ?
> Większą wydajność uzyskasz na driverach optymalnych/optyamlizowanych
> do Twojej karty.

Nie jestem typem overclockera i optymalyzera, nie siedze w tym i nie wiem,
ktore sterowniki zainstalowac by bylo najlepiej. Nie mam tez czasu
instalowac ich dziesiatki i mierzyc roznice w wydajnosci. Zalezy mi na
uruchomieniu tej karty, bo to co zainstalowal windows mialo wylaczone
Direct 3D i nic nie chcialo dzialac. Teraz dziala, choc nie za szybko
faktycznie.
Jesli jestes w stanie mi powiedziec, ktora wersje mam pobrac, zeby bylo
lepiej to powiedz. Jesli nie to zostawie to co dziala.
Dziekuje za udzial w dyskusji u rzucenie swiatla na mrok mego umyslu w
zakresie sterownikow :-)

pozdrawiam
Johnny